Rosa bandet i februari

3 kommentarer

I somras blev jag inspirerad av att skapa till en uppgift som tidningen Inzpira hade uppe. Att skapa något med rosabandet som tema. Jag tog fram min stora Moleskin bok och började skapa den här sidan. Jag fotade av den och mejlade till Inzpira. De hörde av sig och ville gärna ha med sidan i sin tidning. Nu äntligen får jag själv visa upp sidan. Det är över tre månader sedan bilden var i tidningen och bilden är min igen.

Last summer, I was inspired to create a task that the magazine Inzpira had – creating something with pink ribbon theme. I took out my large Moleskin book and started to create this page. I took a picture of it and e-mailed to Inzpira. They got in touch and wanted to have the page in their magazine. Now finally get to show my page. It is over three months since the picture was in the paper and the image is mine again.

CamillaOlsson_Tema_RosaBandet-1

 

 

 

3 thoughts on “Rosa bandet i februari

  1. Otroligt fin sida och viktigt budskap. Du är så inspirerande 🙂

  2. The simplicity of your page is gorgeous!! Love the silouettes!

  3. I like the contrast of the black figures on the hot pink…lovely!

Kommentera

