Roben Marie workshop

Lämna en kommentar

Jag har länge följt Roben Maries blogg och har fashinerats av det hon gör. Jag har försök att härma men inte lyckats. Så, nu unnade jag mig en av hennes kurser. Jag valde Art Journal Conversion, för den såg ut att vara det jag var ute efter. Och jo.. det var det. Plötsligt förstod jag hur hon gjorde och vågade pröva själv. Första kvällen hade jag nog 10 bakgrunder på började. Det var så kul och något helt annorlunda mot hur jag jobbat tidigare.

Här är min första klara sida. Jag gjorde den till Svensk Scrapbookings färgutmaning för augusti månad. Man skulle skapa något valfritt med OS-ringarnas färger. Jag lade till en färg, vit.

Vill även passa på att tipsa er om roliga nyheter. Men den nyheten får ni veta först imorgon, så kika in då också. 🙂

Kommentera

