Vackra kvinnor

1 kommentar

 

Det var ett bra tag sedan jag gjorde den här. En av de första sidorna jag gjorde i den här Moleskine boken. Har inte visat den förens nu då jag försökte få med den till tidningen Inzpira. Nu när jag tittar på den så ser jag varför den inte kom med. Den känns inte lika kul och fin som den gjorde då. Saker hade kunnat göra snyggare definitivt. Men skam den som ger sig med att få in ett bidrag i tidningen, eller hur 😉 På det igen bara.

 

Även om jag inte gillar allt med den så gillar jag idén, jag älskar kvinnorna och fjärilarna. Det som stör mig idag är cirklarna och färgsplattret. Får nog göra om det här någon dag.

 

One thought on “Vackra kvinnor

Kommentera

