Våga flyga utan vingar

Lämna en kommentar

Härrom veckan köpte jag två underbara färger. Så underbara att jag var tvungen att visa upp hur härliga de var redan efter första lagret färg.
Hur det såg ut då hittar du här.

Nu är sidan klar. Den fick lite mer färg och ett urklipp från en tidning. Texten tog ett tag men sedan så bara kom det och jag tycker den säger mycket till mig själv.

 

Tyvärr så har jag nu råkat sabba sidan lite. Den andra sidan som jag gjorde efter detta gick jag rätt hårt åt med fönen så färgen smälte och klibbade ihop med den andra.. så här och där har den tappat färg och det är luftbubblor under, hoppas kunna rädda den något.

Kommentera

