Mitt livs största utmaning

7 kommentarer

För att tycka att jag mest sysslar med art journaling så har jag varit dålig på att visa det märker jag nu när jag bläddrar bakåt. Så det är väl dags att ändra på det?

Veckans skiss – sommarutmaning är i två delar och den första var att tolka en skiss, som du kan se här. Den andra handlar om bakverk. Min tolkning blir förmodligen lite annorlunda vinklad, och det blev inte vad jag tänkt men när jag satt där och letade tidningsurklipp jag ville ha till sidan, snubblade jag över lite ditt och datt och så fick jag det här resultatet.

7 thoughts on “Mitt livs största utmaning

  1. Vilken fräck sida!! Verkligen jätteläcker, tack för ditt bidrag till VS!

  2. Åhh – lækkert! Flot med et art journaling bidrag. Super kreativt.
    Tak for dig bidrag til VS.

  3. Snyggt! Detta är jag verkligen mer sugen på att testa, art journaling alltså 😛 Tack för ditt bidrag till VS sommartävling /J*

  4. Så roligt att ni gillar sidan. 🙂

Kommentera

