Känn lugnet

1 kommentar

Hos Scrap-Perra i söndags gjorde jag även den här sidan för Svensk Scrapbookings Midsommar crop. Utmaning 2 gäller här och då skulle man tolka en skiss. Jobbade på den här idén med masken i flera försök. Jag ville verkligen ha den, men fick inte till det. Så rätt som det var var den bara där och jag hade texten kvar att skriva. Då fastnade jag på den länge. Fick lite hjälp av Kristin, Mia och Perras dotter. Jag pratade om att det var så svårt att skriva på svenska, för orden är vackrare på engelska. Det tyckte inte alls Kristin och inte var det svårt att hitta ord, det finns ju så många. 🙂 Så.. jag gick på vad jag kände när jag såg bilden och då på svenska, så fanns det där. Känn lugnet inom dig – varför knöla till det så 😉

 

One thought on “Känn lugnet

  1. Vackert inifrån var det första jag tänkte på när jag såg detta å Kristin är en mycket klok flicka. Hon hade helt rätt när hon sa att orden var/är många. Svårt bara att välja vilket/vilka som beskriver dina skapelser för dom har så mycket KÄNSLA som kommer till en när man ser dem färdiga och när du skapar! Tack för all inspiration!

Kommentera

