Allt går att scrappa på – idag solglasögonfodral

1 kommentar

Skrev för rätt länge sedan nu om min nya plånbok och skulle snart visa mitt solglasögonfodral. Men så kom påsken och Scraplagrets CC emellan så… det glömdes av. Idag såg jag att A day for daisies har släppt ytterligare underbara stämplar och … då presenterade de även vinnaren av tävlingen de hade när de släppte de förra stämplarna… och det var JAG!!! Så så glad för detta. Vann inget mer än äran att få min bild uppvisad i deras blogg, men det är gott nog.

Så.. här är mitt glasögonfodral.

Så nu är jag sugen på att köra på med mitt mobilfodral med..

I was so so happy to see that I was the winner of the challange with found paper. So so happy. Here you have my matching sunglas-case. To day I might just start decorating my cellphonecover.. 

Here are some other things with A day for daisies stamps:

Card 1 , Card 2.

One thought on “Allt går att scrappa på – idag solglasögonfodral

  1. Pingback: Min nya plånbok « Bitz n picez

Kommentera

