Min nya plånbok

12 kommentarer

Jag surfade runt lite igår och hamnade så småningom hos en digital-stämpel blogg, a day for daisies. Jag föll pladask för ett gäng 70-tals inspirerade kvinnor. Så otroligt vackra. Köpbehovet blev stort och jag köpte tre av dem på en gång. De passade så bra för mitt projekt med att göra om en gammal plånbok, som Christy Tomlinson visade i kursen Wild abandonment. Varför köpa en ny plånbok när man kan göra om den. Gjorde även ett solglasögonfodral och .. jag vill göra mera!! Det var otroligt kul och nu har jag en plånbok som inte liknar någon annan.

De hade även en tävling i bloggen och varför inte delta?

This is my first time with a stamp from A Day for Daisies, and I throw my self in the challange. Just found them yesterday and thought it would work so well for my project in re-doing an old wallet. For the bakground I used old wrapping paper (tissiue-paper) and then I went wild with paint, stamps and the digistamp. I so love this my self, and want to do some more. I did do an sunglasses-case as well. That will come up later on.

UPPDATE: So happy to win this challange! Want to see my sunglass-case? Here it is.

12 thoughts on “Min nya plånbok

  1. Älskar att kika in och beundra dina fina alster – och din fina plånbok – WOW!
    Hoppas du haft en fin helg, nu ska jag sätta mig och va nyfiken på vad du ska hitta på med brädorna 😉
    Hoppas vi ses i Gävle på mässan 5 maj.
    Kramar

    • Det värmer med dina kommentarer. Brädorna… ja de får du se till helgen. Jag jobbar på att komma till Gävle 5 maj. Måste bara bearbeta lite hemma först.

  2. Coolt!!! Håller med dej, stämpeln är hur snygg som helst!!

  3. Kanon snyggt, gillar din/hennes stil!

  4. Så kul att ni gillar den. Jag gillar verkligen att hålla på så här, kanske kan jag snart utveckla min egen stil och inte bara gå efter andra.

  5. Men shit vad cool! Grymt snygg!

  6. Pingback: Bingo kort « Bitz n picez

  7. What a fabulous use of the ADFD image! I never would have thought to redo a wallet!! Thanks so much for playing along in the ADFD challenge!

  8. This is absolutely breath-taking!

  9. I saw this project over on A Day for Daisys and had to come over and take a closer look. It is so beautiful. I like this series of digi’s too, I love what you did with this one. Hugs lin

  10. AMAZING! Gorgeous work! xxD

  11. Pingback: Allt går att scrappa på – idag solglasögonfodral « Bitz n picez

Kommentera

